l'Assurance Maladie

Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

The dossier is being processed 3 months, is it possible to help me?

Dear Ameli representatives,

Nitce to meet you.

I uploaded all my documents at etudiant-etranger.ameli.fr 3 months ago, and still could not proceed. Is it possible to contact me. I called your organization, but there always a long queue of 30 min, and my mobile plan do not allow me to call so long.

Kind regards,

[Nous protégeons votre vie privée : cette publication a été modifiée afin qu'elle ne contienne plus de données personnelles]

hqfr

  • 1 question posée
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello hqfr,

Unfortunately, because of some safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

Anyway, if you need some help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line. Dial 09 74 75 36 46. Or you can ask for an appointment on the french line, dial 36 46.

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile

Autres réponses

hqfr

  • 1 question posée
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Hello,

Thank you for your email.

The numbers that you gave do not work. The English dial does not work either. Can anyone contact me directly? (email for example)

Kind regards,

Bonjour hqfr,

Unfortunately, because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?

These lines line are available from 8:30am to 5.30pm but can be very busy due to the health situation so please try again later.

Have a nice day