Where I can send dossier de demande d'aide financiere fail?

Bonjour,
I was sick & I have assurance maladie paper but hospital send me paper that I have to pay 159 euro but I don't work and don't have any benefits from government because I am new as a refugee so I where should I ask and to send ...dossier de demande d'aide financiere paper to which office?
Merci

Judah

Géraldine

Bonjour Judah,

Only people covered by French Health Insurance can ask for a Aide Financière Individuelle.

I invite you to reach social service of the hospital you had treatment to discuss that bill.

As a refugee, you can apply to caisse primaire d'assurance maladie (CPAM) as explained in this topic called "Can an asylum seeker get vitale card?".

Have a nice day.

Autres réponses

Judah

Hi
The health insurance department gives me this form to fill out and they didn't tell me where to return it, so that what I mean and I think you misunderstood
Merci

Géraldine

Hello Judah,

I invite you to reach ameli.fr web site, page "Adresses et contacts" where you will find the caisse primaire d'assurance maladie (CPAM) address depending on your postal code.

Have a nice day.

Judah

Hi,
I translated the paper so you can easy understand that what I mean I filled out so where I can send it?

Merci

l'Assurance Maladie

DOSSIER DE DEMANDE D'AIDE FINANCIÈRE

Sème Saint-Dens

IDENTIFICATION DE L'ASSUREJEL

Numéro de séci

Nom de l'assuri

Date de naissa

Adresse: 34

Téléphone

Adresse mail:

Situation famili

Celibataire

BÉNÉFICIAIRES

Nom du deman

Date de naissar

COMPOSITE

Assuré(e)

Conjoint(e)/ concubin(e)

Pacsé(e)

s personnes

au foyer

Enfants

Géraldine

Hello Judah,

I invite you to refer to my first answer from 02/01/24 concerning your situation.

Have a nice day.