Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

change of bank details ?

how to change bank details

arsh

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Géraldine

  • 3710 réponses publiées

Voir le profil

Hello Debasis,

We do not have access to your file on this forum fulfill with securtity policy of your personal information.

Therfore, I invite you to contact your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM) to reach a counselor.

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant

Autres réponses

Elryn

  • 2 questions posées
  • 19696 réponses publiées
  • 1668 meilleures réponses

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Send new RIB to your COAM with your security social number behind

Or do it in your account Ameli

Sophie

  • 4770 réponses publiées

Passionnée de séries TV. Piquée d'un soupçon de fantaisie. Et quelque peu gourmande.

Voir le profil

Hello arsh,

If you have a french bank account, and an ameli account, you can update the bank details online, in the section "Mes informations" if you use the app, or section "Mes démarches" if you visit the website.

If you don't have an ameli account or have a foreign bank account, you have to send the following documents by post to your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM):

  • a letter mentioning your social security number, your first name and last name;
  • the new bank details/RIB (relevé d'identité bancaire);
  • the old bank details/RIB;
  • a copy of your ID or passport;
  • a proof of residency of the old address if you have also moved.

You CPAM's address can be found on the ameli.fr website, in this section "Adresses et contacts".

Have a good day.

Debasis

  • 0 question posée
  • 3 réponses publiées
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Hello On the Ameli personal Space , I am trying to change the new IBAN details but its not processing . What to do in this situation ?
On my refunds its showing amount already processed but I have not got the amount on my bank account .

Can you please help to fix the situation please