A vital record

dear, could you please confirm if the vital record is the same as a Birth certificate? because I uploaded since a month ago but still under being processed, can I upload CAF certificate instead of it, cher, pourriez-vous s'il vous plaît confirmer si l'état civil est le même qu'un certificat de naissance? parce que j'ai téléchargé depuis un mois mais toujours en cours de traitement, puis-je télécharger le certificat CAF à la place, many thanks in advanced

Ammar

Réponse approuvée par Ammar

L'internaute à l'origine de la question a trouvé utile la réponse ci-dessous.

Hi Ammar,

To obtain information regarding the documents you have to provide, please take a look at our page  : "The French social security registration process for foreign students" on the ameli website.

Have a good day.

Autres réponses

Ammar

Thank you I already uploaded it