Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

La dernière mise à jour des informations contenues dans la réponse à cette question a plus de 5 mois.

I updated my vital record 2 months back and it still says it is being processed. Should I reupload it again?

The number 36 46 does not work. What should I do with vital record which says its still processing?

Soumya

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello Soumya,

The processing times for "étudiants étrangers" vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

Unfortunately, because of some safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

Anyway, if you need some help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line. Dial 09 74 75 36 46.

Have a nice day. 


Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant