Uanble to create ameli account

Hi, I had an account with MGEN. Now i have moved to another mutuelle. I need attestion droit. To obtain it on Ameli, I am trying to create an account. But when Iinsert my social security number, it says "Votre numéro de sécurité sociale n'est pas connu dans les bases de l'Assurance Maladie. Peut-être dépendez-vous d'un autre régime de protection maladie (Régime Étudiant, RSI, MSA, etc.) ? Peut-être avez-vous fait une erreur de saisie ?".
I do not know what to do? Please help me.

Mushir

Hello Mushir,

You cannot have access to the ameli account if you belong to MGEN for your main health cover.
I invite you to contact MGEN.

If you are insured by MGEN only for your top up insurrance and you cannot access to the ameli account, you have to contact the English speaking line, dial 0 811 36 36 46.

Have a nice day.