Can't open Amelie account.

I have 13 digit permenant insurance number starting with 1, but when I try to create my account, it says: Votre situation actuelle ne vous permet pas de créer immédiatement votre compte ameli.

studentBesancon

Bonjour studentBesancon,

Unfortunately, because of some safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

If you need some help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line.
Dial 0 811 36 36 46 (from France) or +33 811 36 36 46 (from abroad).

Have a nice day.