I ordered a Vitale card online in March, and after that I received an email saying that my address was incomplete. After that, I updated my address 2-3 weeks ago. Now I am able to see that my address has been changed in my information, and now I have not been able to order a Vitale card for the last 2 weeks. How can I get the Vital Card?
Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.
Inscrit(e) le 20/02/2025
Voir le profilHello Maulik,
We do not have access to your file on this forum to fulfill with securtity policy of your personal information. I am not able to verify why you cannot order your carte Vitale online. I invite you to try on the app compte ameli on your phone.
If it still does not work, you have to contact your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM) to reach a counselor and check your file
Have a nice day.
CM
Valérie, 36 ans, au sein de l'Assurance Maladie depuis presque 5 ans et fière d'êt...
Valérie, 36 ans, au sein de l'Assurance Maladie depuis presque 5 ans et fière d'êt...
Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.
Inscrit(e) le 09/02/2022
Voir le profilRéponse certifiée par un expert ameli
Ma recette idéale : 4 doses de chocolat, 1 bonne dose d’humour et le tout saupoudr...
CM
Valérie, 36 ans, au sein de l'Assurance Maladie depuis presque 5 ans et fière d'êt...
Valérie, 36 ans, au sein de l'Assurance Maladie depuis presque 5 ans et fière d'êt...
Géraldine a répondu
Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.
Inscrit(e) le 20/02/2025
Voir le profilMaulik a posé une nouvelle question
Vous ne trouvez pas la réponse à votre question ?