Comment obtenir carte vital for visitor

Can we apply for carte vital if we dont have numero security social number? We are holder of visitor carte sejour

Janice

Hello Janice,

Regarding application to health insurance, I invite you to read the link that Sabine offered you to follow on her last message.

Visitor visa can be accepted only if it has been validated through this link: https://administration-etrangers-en-france.interieur.gouv.fr/particuliers/

For more information, I invite you to contact your local prefecture.

Have a nice day.

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant