Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

I can not activate my account on monespacesante.fr. The password provided has been expired.

I can not activate my account on monespacesante.fr. The password provided has been expired and I dont know who can I contact to. The ameli sent me back a mail, but it was the same with the expired one. Who or where should I contact for this problem? I called the hotline but no one answered.

Haily211

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Betty

  • 1715 réponses publiées

Passionnée des sports sensationnels qu’offrent la mer et la montagne, je suis auss...

Voir le profil

Hello Haily211,

You will find information about your personal space "Mon espace santé", in this article available on the site ameli.fr: https://www.ameli.fr/assure/sante/mon-espace-sante

If necessary, you can also consult this topic: https://www.monespacesante.fr/questions-frequentes

Finally, you can get help by contacting 34 22. The team is available from Monday to Friday, from 8:30 am to 5:30 pm.

I wish you a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant