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I need a contact email as I dont have an account.

I am not able to open an account as I still only have my temporary number and am still awaiting my permanent one. I need a contract email to cpam as I have not been paid from my sick leave. My French is really bad so when I contact the French phone line they cant help me as they dont speak English and the English line cant give me any information as to why I havnt been paid as they said they are just an advice line.
Can someone help me and give me an email address I would be able to contact Cpam ?

Ashck19

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Roxane

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Téléconseillère bilingue pour l’assurance maladie depuis 2015, j’aime les cactus, ...

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Bonjour Ashck19,

We don't have any email address to provide you.

Unfortunately, because of some safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

Anyway, if you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line.

More information on the link below : How to call the French Health Insurance Advice Lines?

For your information : the international call prefix or dial out code shown as “+” has to be replaced by figures which are different from the country where you’re located.

You can find the list of these codes on the link below : https://www.indicatifs.fr/code-acces-international

You can also contact the French speaking line, dial 36 46.

Have a nice day

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sai

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bonjour,

J'ai demandé un numéro de sécurité sociale 2 mois avant jusqu'à maintenant, je ne l'ai pas reçu, veuillez m'aider à générer le numéro ou le certificat. J'ai un problème de santé dont j'ai besoin pour visiter un docotor. Je suis un étudiant international, aidez-moi, je joins ma capture d'écran du statut ameli. mes 3 certificats ont été acceptés restants ne sont pas acceptés, je l'attends, aidez-moi s'il vous plaît dans ce processus.

Merci

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Bonjour @

Les délais de traitement varient selon le type de demande et le nombre de dossiers en cours de traitement. Ils sont donc différents d'une caisse primaire d'assurance maladie (CPAM) à l'autre. Je vous invite à contacter votre CPAM au 36 46.

Vous trouverez les autres moyens pour contacter votre caisse sur notre site ameli.fr, rubrique "Adresses et contacts".

Je vous souhaite une bonne journée.