English helpline

Is the number 0811 36 36 46 still valid? Getting a message that it has changed however the new number 09 76 77 36 46 does not work!

Fabs

Réponses

Anaële

  • 13 topics créés

Après avoir été téléconseillère bilingue et webconseillère pendant 8 ans, je suis ...

Hello Fabs,

Since the 1rst of July 2020, if you need o contact the English speaking line, you need now to dial the following number : 09 74 75 36 46.

You can also contact the French speaking line, dialing 36 46.

For further information, you can have a look at our English pages: https://www.ameli.fr/assure/english-pages

Have a nice day.

Alexis

Both not working ... can anyone help?

Sophie

Passionnée de séries TV. Piquée d'un soupçon de fantaisie. Et quelque peu gourmande.

Hello Alexis,

After verification, the English speaking line is available. Occasionally, the line can be temporarily closed. I advise you to try again later on today, by dialing the phone number given by Anaële, ameli expert, in the answer above.

Good day

Cathal

Hi! Has this been resolved? I applied for my carte vitale 4 months ago and have tried the two numbers provided for the english helpline during the times and never gotten an answer. This needs to be resolved.