l'Assurance Maladie

Rechercher dans le forum

Question en attente de réponse

A vital record Status: Currently being processed

Dear, I hope you are doing well, could you please check my vital record Status, itsbeing processed since 4 month ago, I look forward to hearing from you, be safe, my best regards,
Ma chère, j'espère que vous allez bien, pourriez-vous s'il vous plaît vérifier l'état de mon dossier d'état civil, il est traité depuis 4 mois, j'attends avec impatience de vos nouvelles, soyez en sécurité, mes meilleures salutations

Ammar

  • 3 questions posées
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponses

Hello Ammar,

Because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

I advise you to contact the CPAM’s English speaking line. To do so, dial 0 811 36 36 46 (from France) or +33 811 36 36 46 (from abroad).

For your information, the international call prefix or dial out code shown as "+" has to be replaced by figures which are different from the country where you’re located. You can find the list of these codes on the following link: www.indicatifs.fr/code-acces-international

I wish you a good day