I have CMU-C. How can i get vitale card?

I have CMU-C. How can i get vitale Card. Thank you.

Barman

Roxane

Téléconseillère bilingue pour l’assurance maladie depuis 2015, j’aime les cactus, ...

Hello Barman,

You can order your Vitale card online going on to your ameli account : "Mes démarches > Commander ma carte Vitale". Follow the steps, upload a photograph and a copy of your ID or Passport.

Find more informations on our online tutorial.

Have a nice day.

Autres réponses

alam

please can you send me the link how to apply for card vitle in online

Mél

J'ai fait le choix de "cultiver mon jardin", dommage que je n'ai pas la main verte.

Hello alam,

You can log in to your ameli account, only if you are already insured under the social security system with a definitive number.

For the first connection, you need a temporary password, only four digits. You can obtain this number by contacting your local CPAM's office.

If you need some help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line.

Dial 0 811 36 36 46 (from France) or +33 811 36 36 46 (from abroad).

Have a nice day