Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

Unable to login to Ameli Account

Hello,
I am unable to login to my Ameli account
https://etudiant-etranger.ameli.fr/espace/#/
When I try to reset the password it says - An error has occurred
My file is still in pending state. and I need to check the status.

poonam

  • 2 questions posées
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello Crest,

If you still not acces your account and you need help, I advise you to contact your CPAM at 36 46 or the English line at 09 74 75 36 46 with your bank details. An advisor will give you a code immediately by SMS and you can check together that your connection is working properly.

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant

Autres réponses

Géraldine

  • 3419 réponses publiées

Voir le profil

Hello poonam,

I am sorry for the difficulties you encounter. 

As Sabine explained in her last message, we do not have access to your file on this forum. I invite you to reach a counselor as explained on this topic How to call the French Health Insurance Advice Lines?.

Have a nice day. 

poonam

  • 2 questions posées
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Hello Géraldine,
It seems tha the English helpline - 09 74 75 36 46 (from France) is not working from couple of days.
I will try again.

Crest

  • 0 question posée
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Hello, I have the INSEE number, but I can't create the account in https://assure.ameli.fr/PortailAS/appmanager/PortailAS/as.... so I can't get my Vitale card yet in the past three years.
Can you tell me what had happened and how to get resolved? Thanks a lot

Best regards