Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

I was denied the birth certificate because my current name and surname do not match the birth certificate

I have a problem with my birth certificate. because the name and surname have been changed cause the document to be rejected But I have attached the document of name and surname change. The documents have not yet been answered as valid. what should i do I no longer receive my temporary social security code.

chuda

  • 1 question posée
  • 2 réponses publiées
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Géraldine

  • 1694 réponses publiées

Voir le profil

Hello chuda,

Unfortunately, because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English or French Advice Lines.

More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

100% des internautes ont trouvé cette réponse utile

Autres réponses

chuda

  • 1 question posée
  • 2 réponses publiées
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

thanks for the information But I'm not good at languages, can you ask me by email? Can you give me a contact email?

Hello chuda,

If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line. Call our French Health Insurance Advice Line :

09 74 75 36 46 (from France)

0033 974 75 36 46 (from other countries)

The line is open from Monday to Friday, from 8:30 a.m. to 5:30 p.m.

Have a nice day

chuda

  • 1 question posée
  • 2 réponses publiées
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

thank you for information.