Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

There is no icon to send a message on my account, only the amelibot?

I want to ask a question in response to a message from CPAM on my ameli account but I can not reply or send a message because there is no send icon. There is only received, sent and the I have a question amelibot options. i click on the amelibot and ask the question and it states I can contact by clicking here which takes me back to my account messages area with no compose or send icon

Penny

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello Penny,

It is still possible to send a message to your CPAM via "Mon espace d'échanges" of your ameli account. You can chat first with the ameliBot and will be able to send a message if the chatbot was not able to answer your questions.

Have a good day

Ce post vous a-t-il été utile ?

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile