Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

La dernière mise à jour des informations contenues dans la réponse à cette question a plus de 5 mois.

My mother didn't receive a Attestation de droits email with her insurance.

My mother didn't receive a Attestation de droits email with her insurance. Is that possible that this issue occurs because I put the same email for my and her application. I received my insurance, but she didn't. Can the same email be an issue for this?

[To protect your privacy, some personal content (or information) in this message has been removed]

olesia

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Sophie

  • 4770 réponses publiées

Passionnée de séries TV. Piquée d'un soupçon de fantaisie. Et quelque peu gourmande.

Voir le profil

Good morning olesia,

Because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

If you need help regarding this request, I advise your mother to contact the CPAM’s English or French Advice Lines.

More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?

Have a nice day

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant