Batch number

Dear Sir/Madam. I was vaccinated in Tour de France by le vaccibus des Sapeurs Pompiers. Norway will not accept my vaccine certificate without a batch number. Where can I find my batch number? I do not have a french social security number or orange phone number, so I cannot log into Ameli.

Covidquestion

Réponses

Roxane

Téléconseillère bilingue pour l’assurance maladie depuis 2015, j’aime les cactus, ...

Bonjour Covidquestion,

Please read this topic : "Certificat de vaccination Covid-19"

Have a nice day.