Can i send the documents for reimbursement via email?

I bought an eye glasses based on my optometrist prescription. I want to apply rof a reimbursement ofbased on what is applied under social security and under my mutuelle. The invoice and other documents are with me, can i send it via email.

Dang

Réponse approuvée par Dang

L'internaute à l'origine de la question a trouvé utile la réponse ci-dessous.

Elryn

No it’s Not possible

Autres réponses

Dang

Thaank you for your reply. ok...so i will send it by courier.

Sabine

Ma recette idéale : 4 doses de chocolat, 1 bonne dose d’humour et le tout saupoudr...

Hello Dang,

Unfortunately, it's not possible to send documents by email. You will have to send it by post.

You will find the address of your local CPAM office (caisse primaire d'assurance maladie) on the website ameli.fr : "Adresses et contacts".

Have a nice day.