l'Assurance Maladie

Cette question a été résolue

I received an email saying "Votre dossier étudiant étranger a été clôturé". Now I am not able to login to my account.

I received an email saying "Votre dossier étudiant étranger a été clôturé". Now I am not able to login to my account at etudiant-etranger.ameli.fr . The temporary provisional certificate was generated earlier but I did not download it. Now I don't have my social security number. Please help

Saurabh

Saurabh

Niveau
0
2 / 100
points
  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.
Mél
Mél

Mél

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe
  • 1670 réponses publiées

J'ai fait le choix de "cultiver mon jardin", dommage que je n'ai pas la main verte.

Voir le profil

Good morning Saurabh,

Unfortunately, because of some safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

Anyway, if you need some help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line.

Dial 0 811 36 36 46 (from France) or +33 811 36 36 46 (from abroad).

For your information : the international call prefix or dial out code shown as “+” has to be replaced by figures which are different from the country where you’re located.

You can find the list of these codes on the link below : https://www.indicatifs.fr/code-acces-international

You can also contact the French speaking line, dial 36 46.

Have a nice day

Ce post vous a-t-il été utile ?

Non (2)

Oui (0)

0%

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile