Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

My Ameli account checks

Hello,
My documents were validated a long time ago. I also added one document that you asked me to change. But it still have not been checked for a very long time, so I still can't fully activate my account. But I already got Numéro de l'assuré. Can you please validate my documents?
Thank you in advance

nikich28

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello nikich28,

Unfortunately, because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English or French Advice Lines.

More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile