Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

Ameli account failed

Bonjour! I received a letter that says I am eligible for a refund after I paid for vaccination, however I am still not able to create an account on Ameli. Website says that I should be able to create an account soon, but the situation does not change. Unfortunately I don't speak French and when I call the phone line I am not able to understand. Could you please help me? What should I do in this case to create an Ameli account for refund?

alenaa8

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello alenaa8,

If you need help regarding your request, you can contact the English speaking line, dial : 09 74 75 36 46.

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant