Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

La dernière mise à jour des informations contenues dans la réponse à cette question a plus de 5 mois.

Change of Address

Hello,
I’ve already got the mail to apply for a vitale card with my previous address but I haven’t sent back this mail yet. The reason is I’m in a new address now. In that case, what should I do to apply the vitale card and to be delivered to my new address. Please, thank you for your assistance.

Sumi

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Betty

  • 2148 réponses publiées

Passionnée des sports sensationnels qu’offrent la mer et la montagne, je suis auss...

Voir le profil

Hello Sumi,

Fisrt, it's necessary to update your address. You can change it directly on your compte ameli under the section "Mes informations".

If you don't have an ameli account, I suggest you to contact our english speaking line : 09 74 75 36 46.

Then, you can order a card Vitale from the ameli account or using a paper form sent by your CPAM.

I wish you a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant