Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

La dernière mise à jour des informations contenues dans la réponse à cette question a plus de 5 mois.

Terminated account

I am trying to login to my ameli portfolio but it constantly says that “you have terminated your account on 20th July”. I did not. Also my SS Number before was [Hidden data]. It also says it doesn’t match the criteria. Please help

[To protect your privacy, some personal content (or information) in this message has been removed]

Chitra235

  • 2 questions posées
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello Chitra235,

Unfortunately, because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English or French Advice Lines.

More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant