Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

How to escalate a problem reinstating Carte Vitale

When all documents and proof have been submitted for reinstatement of carte vitale, and still no satisfaction, what agency can be contacted to resolve this and lodge a complaint?

Sherib

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello Sherib,

If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line. Call our French Health Insurance Advice Line :

09 74 75 36 46 (from France)

0033 974 75 36 46 (from other countries)

The line is open from Monday to Friday, from 8:30 a.m. to 5:30 p.m.

I wish you a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant