Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

I renewed my AME last November, Why does until now I haven't received it yet?

I received an SMS last December 31, 2022 that my AME card is ready and I had to complete the renewal through the link given. I even paid for the delivery via la poste. Why does until now I haven't received anything? I says it's just 5 working days?

Paulene

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Géraldine

  • 2406 réponses publiées

Voir le profil

Hello Paulene,

Unfortunately, because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English or French Advice Lines.

More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?

Have a nice day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant