Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

Mobile number and bank accounnt

Hello,

  • I accidentally gave a wrong mobile number and I would like to change.
  • I have not added my bank details to my account and I am unable to add it.

Sam

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello Sam,

If you have access to your ameli account, i invite you to change your phone number page "Mes informations". 

Regarding the fact that you are not able to change your bank details, I invite you to discuss that issue calling the advise line or sending  a message through the "Espace d'échanges" on your ameli account. We do not have access to your file on this forum and therfeore we are not able to know where the problem come from.

I wish you a good day.

Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant