Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

I never received my carte vitale because I changed address during the expected delivery period

How can I request to re-send my carte vitale? I wasn't able to inform la poste to redirect my mails to my new address, so I'm not sure if the letter ever arrived my old address since I have to remove my name from the mailbox. It's been over a year since I changed my address. Please help and advise.

Cyril

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Hello Cyril,

If you have an ameli account, you can check if your address has been updated.

You can also declare the lost of your card and order a new one.

Otherwise, you will have to contact your local CPAM (caisse primaire d'assurance maladie) to explain your situation. Dial 36 46.

You can also contact the English speaking line, dial 09 74 75 36 46.

Have a nice day. 


Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant