Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

Account under process for 8 months.

I had applied more than 9 months back and it still shows my file is under process. It is very difficult to find a point of contact in english as well. What do I do to resolve this issue?

Gargee123

  • 1 question posée
  • 0 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse certifiée par un expert ameli

Un expert ameli a validé la réponse ci-dessous.

Heloo Gargee123,

Unfortunately, because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English or French Advice Lines.

More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?

Have a nice day


Ce post vous a-t-il été utile ?

aucun utilisateur n’a répondu à la question pour l’instant