I have not received any further correspondence regarding my request for a carte vitale. Please advise? My husband requested his at the same time and his has been issued some weeks ago.
Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.
Inscrit(e) le 29/10/2020
Voir le profilTéléconseillère bilingue pour l’Assurance Maladie depuis 2013, je réponds avec pla...
Hello Windy,
Unfortunately, because of safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.
The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).
If you need help regarding this request, you can contact the CPAM’s English or French Advice Lines.
More information in the following topic: How to call the French Health Insurance Advice Lines?
Have a nice day
Aucune question liée
Téléconseillère bilingue pour l’Assurance Maladie depuis 2013, je réponds avec pla...
Anaële a répondu
Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.
Inscrit(e) le 29/10/2020
Voir le profilWindy a posé une nouvelle question
Vous ne trouvez pas la réponse à votre question ?
Poser une question