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Question en attente de réponse

Type I diabetic patient and survive on insuline

Dear Madam/Sir,

Hope you are doing well i am type 1 diabetic patient and surviving so hardly without work money clothes or food and most importantly accomodation my (Ame) is expired and now i have got the second one so let me help out because i discussed all those things several time with my social worker from gonesse hospital but i wasn't get any satisfactory response and one last thing is to make my navigo free.

Many thanks.

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Sam

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Sam

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Cher Monsieur / Madame!

J'espère que vous allez bien et que vous êtes en bonne santé,  j'ai été en contact avec vous depuis un certain temps maintenant concernant ma documentation sur les soins de santé, car vous m'aviez également nommée assistante sociale pour examiner mon cas, elle aussi, a demandé me mettre en contact avec le bureau offi à des fins de documentation afin qu'après avoir reçu mes documents, ils puissent me fournir des installations appropriées en fonction de mes graves problèmes de santé, j'ai simplement survécu récemment parce que mon état de santé est très mauvais et le soutien financier Je reçois est beaucoup moins et insuffisant alors s'il vous plaît examinez mon cas et remplissez ma documentation J'attendrai votre réponse car mon état de santé n'est pas bon et je traverse une condition médicale grave.

Cordialement,

Shams

[Nous protégeons votre vie privée : cette publication a été modifiée afin qu'elle ne contienne plus de données personnelles]

Dear Sam,

The rights for the aide médicale de l'État (AME) are opened for one year. The renewal is not automatic. You have to renew it within two months before the end of your rights.

You need to send the form S3720 Demande d’aide médicale de l’Etat (AME).

If you need financial assistance, i recommend you to contact a social worker in your area (you can ask to your city hall).

Unfortunately, because of some safety and confidentiality issues, we can’t reach any of information about your AME card or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

Anyway, if you need some help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line.

Dial 0 811 36 36 46 (from France) or +33 811 36 36 46 (from abroad).

For your information : the international call prefix or dial out code shown as “+” has to be replaced by figures which are different from the country where you’re located.

You can find the list of these codes on the link below : https://www.indicatifs.fr/code-acces-international

You can also contact the French speaking line, dial 36 46.

Have a nice day.