l'Assurance Maladie

Rechercher dans le forum

Cette question a été résolue

Social number hasnt arrived?

It's been 5 months since i sent my documents requesting my number for the carte maladie, and the social number, and it's hasnt arrived, what do I do?

acxavier24

  • 1 question posée
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Réponse approuvée par acxavier24

L'internaute à l'origine de la question a trouvé utile la réponse ci-dessous.

Roxane

  • 6272 réponses publiées

Téléconseillère bilingue pour l’assurance maladie depuis 2015, j’aime les cactus, ...

Voir le profil

Hello acxavier24,

Unfortunately, because of some safety and confidentiality issues, we can’t reach any of your information or file from this forum.

The processing times vary depending on the type of files and the number of files being processed by your caisse primaire d'assurance maladie (CPAM).

Anyway, if you need some help regarding this request, you can contact the CPAM’s English speaking line.

Dial 0 811 36 36 46 (from France) or +33 811 36 36 46 (from abroad).

For your information : the international call prefix or dial out code shown as “+” has to be replaced by figures which are different from the country where you’re located.

You can find the list of these codes on the link below : https://www.indicatifs.fr/code-acces-international

You can also contact the French speaking line, dial 36 46.

Have a nice day

Ce post vous a-t-il été utile ?

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile

Autres réponses

acxavier24

  • 1 question posée
  • 1 réponse publiée
  • 0 meilleure réponse

    Les meilleures réponses sont les réponses certifiées par un expert ameli ou approuvées par l'auteur de la question.

Voir le profil

Im trying to call the English line, but it’s not working!
Can someone call me and help me with this?

Roxane

  • 6272 réponses publiées

Téléconseillère bilingue pour l’assurance maladie depuis 2015, j’aime les cactus, ...

Voir le profil

Bonjour acxavier24,

Due to the current situation, the English speaking line is not available. If your situation is really urgent, I advise you to contact the French line (by dialing 36 46) with the help of a friend.

Have a nice day.